By using this website you agree to our use of cookies. Read more about our use of cookies and how to remove or block them in our cookie notice.
KIESEL Norge AS er en solid og ledende aktør i Norge innenfor materialhåndteringsmaskiner, kverner, sikteverk og presser. Typiske kunder er både private og offentlige bedrifter innenfor segmentene gjenvinning, skraphandler og havner. KIESEL er offensive, utviklingsorienterte og i meget god vekst.
Vi søker nå innkjøp- og logistikkoordinator med ansvar for bestilling av reservedeler fra leverandører, optimalisering av lagerbeholdninger og oppfølging av kundeleveranser. Stillingen er nyopprettet og rapporterer til Ettermarkedsleder.
Som innkjøp- og logistikkoordinator hos KIESEL Norge har du ansvaret for bestillinger, vareflyt og ajourhold i ERP-systemet vårt. Vi søker deg som jobber planmessig, er årvåken og har god kontroll på alt som rører seg, og som trives i en salgsstøttefunksjon. Du er limet i organisasjonen og liker ikke løse tråder. Du er systematisk og kommuniserer godt med våre kunder, leverandører og ansatte.
Oppgaver i rollen:
Du er:
Den rette kandidaten tilbys:
Nøkkelord | Innkjøp og logistikk, Ettermarked, Salgssupport, Administrasjon/kontor |
Bransjekategori | Industri / Produksjon |
Bransje | Transportmidler / Maskiner og utstyr |
Alternativ bransjekategori | Administrasjon / Kontor / Personal |
Alternativ bransje | Kundeservice / Ordremottak |
Arbeidsgiver | KIESEL Norge AS |
Berghagan 1 | |
1405 Langhus | |
Nettside | www.kiesel.no/ |
Søknadsfrist | 23.09.2022 |
Arbeidsplass | Langhus |
Tittel | Innkjøp- og Logistikkoordinator |
Sektor | Privat |
Stilling | Fulltid |
Omfang | Fast |
Antall stillinger | 1 |
Ove Haugen Daglig leder, partner ove@selector.no +4792343900 |